Het zesde zintuig – vervolg

Daders_intro

Een indrukwekkende en boeiende aflevering van Het Zesde Zintuig gisteravond. Vier paragnosten, die stuk voor stuk, hetzelfde verhaal uit de doeken doen.

Naar aanleiding van beelden, die Ingomar door kreeg, zijn compositietekeningen gemaakt. Ik hoop dat men met deze aanwijzingen een stap vooruit kan maken in de zaak. Zou, 10 jaar na dato, eindelijk een dader of daders aangewezen kunnen worden ?

Heb je de aflevering gemist ? Klik op onderstaande link en bekijk de aflevering alsnog:

Het zesde zintuig : De zaak Marianne Vaatstra

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Het zesde zintuig – vervolg

  1. antsje zegt:

    Een leuk idee maar ik moet er niets van hebben. de winkeliers spekken zeker .ik dacht het niet

  2. nanne zegt:

    Gerda, ik doe niet mee! Ik vind het allemaal maar niks! Amerikaans gedoe!!!!

    groetjes, Nanne

  3. NANNE zegt:

    Ik heb het gezien. Toch heb ik mijn bedenkingen…! De opnames waren al lang achter de rug. In die tussentijd zijn er geen nieuwe ontwikkelingen geweest. Maar misschien reageert iemand na gisteravond. Het is in de Wâlden…, Gerda! Een omgeving waar men zwijgzaam is. Ja, er gaan heel veel geruchten… toen al en nog steeds.

    groet, Nanne

  4. antsje zegt:

    Wie weet . Helpt deze uitzending bij het opsporen van de dader. Prettig weekend

  5. André de Hooge zegt:

    De politie zou veel vaker gebruik moeten maken van deze paragnosten; dan zouden onopgeloste zaken zeker vaker opgelost worden!!!

  6. callemie zegt:

    als dit geen telepathie is hihi
    vroeg net aan nanne wat er was van geworden van het programma en kijk jij schotelt het me voor!
    ben er van overtuigd dat deze mensen heel veel kunnen doen in moordzaken maar er wordt te weinig beroep op hen gedaan

  7. Anoniem zegt:

    Ik hoop dat de dader nog eens word gevonden . Het zou een stuk voor de “Westereen”[Zwaagwesteinde] een zeer goede zaak zijn . Maar ik heb mijn twijfels. Gr. Jan

Plaats een reactie