Luchtballonnen in de mist

Img_0289

Img_0295

Zaterdagmorgen, half 8. Gaperig in de auto zittend – op weg naar Texel. We reden nog maar net Gorredijk uit, toen er 14 luchtballonnen in de lucht te zien waren. Het was lichtelijk mistig en de foto’s zijn genomen vanuit een rijdende auto op de snelweg. Dus ik ben best tevreden met het resultaat. Opvallend vind ik de vorm van verschillende ballonnen – dit zal ongetwijfeld met het koude weer te maken hebben. Ze zijn niet allemaal even "rond". Ik heb geen idee ter gelegenheid van welk feest ze het luchtruim hebben verkozen. Het was wel duidelijk dat ze op dezelfde lokatie de lucht in gingen. Morgen volgt een verslag van de klusdagen op Texel. Het einde van de kluszaterdagen is in zicht !

Dit bericht werd geplaatst in Luchtballon in beeld. Bookmark de permalink .

4 reacties op Luchtballonnen in de mist

  1. Anna zegt:

    Hej pxe5 dig! Hier is het een hele populaire sport, maar ik moet zeggen dat het mij nog niet zo veel zegt. Komt misschien nog 😉 Groetnis vanuit een wit en -3 Lanna!

  2. antsje zegt:

    LIJKT ME BEST WEL LEUK OM HET EENS MEE TE MAKEN, MAAR HAD JE GEEN ANGST DAT DE PUCK RECHT OP JE AF KWAM ONDANKS DAT ER EEN NET VOOR HING

  3. nanne zegt:

    Gerda, ik ben er nog nooit naar toe geweest, maar kan me voorstellen dat het heel bijzonder is. Zoon Alwin kwam ooit eens thuis met een puk! Vond het ook schitterend. Nog naar Texel, een paar dagen???
    Zal nu wel leuk zijn met die sneeuw.

    groet, Nanne

  4. antsje zegt:

    Wat zal je raar op gekeken hebben . Zo vroeg al luchtballonnen. De foto’s zijn goed gelukt

Plaats een reactie